bäästa asso sheät brä

God morgon!
jag vet inte riktigt om jag ska säga god morgon för jag vaknade vid 11 :)
igår skulle ut m alexandra men de blev nte så, istället gick jag ut med merve vid halv 4
först gick vi runt lite här o där, vi hämta nötter hos mig o köpte 1 energydrink var (:
vi ville tydligen ha en till så vi gick o köpte & de fick bli en choklad var oxo
vi satte oss i parken m allt 'gott', vi tog lite bilder si o så, sen blev vi typ helt skrattfärdiga
vi blev nog lite höga av båda energydrinkarna, vi skratta åt vad som helst
sen jennifer, daniella & leyla kom så vi snacka m dom o fick skratt attack :p
när dom gick så drog vi mot merve, hon tog pengar o en kofta, sen köpte hon hem pizza t sin bror
efter de gick vi t mig, tog en kofta sen gick vi runt typ där vid domdär områden
sen orkade vi inte gå längre så vi satte oss i flätgungan o chilla dära !
vi snacka o skämta åt allt, världens bästa.♥
sen drog vi vid 8 för d blev kallt
de va iaf skitroligt, bästa dagen! de var längesen man hade såhäär kul :D
ja gick iaf t min mormor o föresten de va fullt m poliser i min gård :s
idag har jag inte gjort nånting, men ska gå o hjälpa min mamma att göra piroger
vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0