shellu :*

igår så vare väärsta fredagsmysen hemos mig :)
nadia kom hit, så vi spräckte våra magar haha..
föörst åt vi popcorn, sen godis&choklad, sen morotskaka, & sen chips :)
i know största tjockisarna, yeye va ska man göra de nte alltid man äter mke
men vi spela wii o hade trevligt, sen kolla vi på natalies dop, bästa'
men hon drog hemåt vid 10 tiden.
idag äre min mamma o pappas bröllopsdag, grattis bästa föräldrar!♥
dom gick o fira i nåt ställe, så dom kmr hem igen imorn
så inatt sover min moster över, föräldrarlösa en hel dag (skönt) :D
men iaf, min moster kom till oss klockan 4, vi satt o snacka först
sen vi kolla en gammal video, när vi var små.. så fking roligt.
sen vi försökte lära oss ett gymnastik trick, blir bättre o bättre för varje dag! :D
men jaja, sen gick vi en sköön kvällspromenad m hunden
vi kom hem vid 11, men nu kollar vi på tv, ciao :))
/jessica
smile ♥

Kommentarer
Postat av: essay writing

your parents proud of their beautiful doughters!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0