resultat !

hejsan :)
idag hade vi sovmorgon-sv-ma-lunch-eng-so
i engelskan hade vi läxförhör, aso ja pluggade ärslet av mig igår
så jaa, jag var säker under provet.. så man får väl hoppas på de bästa :)
sedan under sista lektionen i so:n gick vi igenom kristendomen
vi ska påbörja ett arbete om kristendomen hihi, ja kmr va bäst.. hoppas jag ;p
dessutom fick vi våra resultat om våra judendom prov, de va dålig stämning:
17 personer - F
4 personer - E
1 person - C
jag var en av dom som fick E, är glad över att inte fått F hihi :)
men vi alla ska få en chans att klara provet så vi ska göra om de på tisdag
måste plugga hårt för att få högre betyg på nästa prov
menmen har berättat en saga nu, vi får höras.. ciao ♥
/jessica


johanna e för söt, hon gjorde den när ja reste i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0