plugg..

tjena, idag fick vi våra judendomsresultat från provet
jag fick E igen, men e ändå stolt över mig sj för denhär gången fick ja ba ett fel :D
yeye annars hare varit vanliga lektioner, när ja kom hem träna lite matte
för på torsdag har vi matteprov, vill få bra resultat på dehär provet !
sen kom min mamma, vi åt mat oså.. sedan träna ja p att göra en sak
ja tror nog ja går åt heeelt fel håll -.-
menmen, efter de pluggade religion - kristendomen'
vill bli klar snaabbt, får skynda mig lite fast vi har några veckor på oss
men sen kollade på top model, & efter de desperate housewives bäästa ;)
men ska fortsätta o chatta me några från syrien, vi höörs. puss :*
/jessica er kung ♥


några månader sen.


Kommentarer
Postat av: buy paper

wow! it is great result! I congratulate you!

2011-10-31 @ 17:41:50
URL: http://custom-paper-writing.com/order

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0