Sorry :)

Hejhej :)
Förlåt att jag inte bloggat :)
Men aja på fredagen gick jag t skolan orkar inte berätta .
Igår åkte jag till pappa vi åt skit god mat aso åt som in i helvete :*
sen efterrätt va skit god choklad sak kollade på tv oså :)
Pappa gick o la sej sen kom min syrra hem jag ami o min syrra kolla p film ode myysigt :)
Sen gick alla o la sig , min syster skulle jobba så hon vaknade halv 8 och då vakna jag oxå -.-
Hah åt frukost vid 11, sen vid 1 drog vi t Skärholmen :)
Jag köpte nys Uggs och ett par andra typ skinn så nu har jag t vintern :*
jaja, efter de åkte jag hem och nu sitter jag ensam vid tven ;)
Mamma o Andreas kommer runt 6-7 tror jag så ska vila lite kanske sova oxå :)
Aja puss o hej älsklingar <3
/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0