Sho :)

Hej alla sötisar :)
Hur mår ni då? Själv har jag huvudvärk,är trött o mår illa :)
Hah, de känns som alla säger att det är att ha en hangover :) hahha..
Nej men igår va bäst, efter att jag bloggade kom Jack sparrow (pamela) :)
Hah jag sminkade mig ode sen kom Sarah o bjondina, som inte va något..
Hah Pamela sminkade båda Sarah blev nån läskig sak och bjondina en häxa.
Sen kom Pernilla och hon orkade inte fixa sig..
Men aa vi gick runt i området och gjorde bus eller godis :)
efter ett tag taggade Pernilla och sen vid 8 lr nåt tagga bjondina .
Då gick jag Pamela och Sarah hem ti mig och spelade nåt spel.
De Skulle va mörkt sen skulle man typ få in sin gubbe t mitten o venne vad :)
Haha, sen spelade vi lite tjejsnack och lite andra saker :)
Vid 9 gick vi ut en stund vi hämta Sanna och allt .
Vi snackade om allt möjligt sen skulle Sarah gå hem så vi va ute med Sanna ti typ halv 10 .
Då gick ja o Pamela in och kollade på I,robot hah bästa :)
Vi somnade iaf vid 2 ch jag venne när jag vaknade.
Va tvungen att väcka Pamela typ halv 1 för hon skulle hem typ vid 2 ;)
Hah, vi åt frukost ode och sen tagga hon.
Nu har jag bara suttit i soffan o halvsovit :) de så nice..
Jaja vi hörs puss o hej :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0