pamelas födelsedagsfest ♥

hejhej alla jessi berätta om världens bästa dag igår ♥♥
men kan berätta ändå ..
jag gick med sarah och sanna vi va där först, sen kom pamelas kusiner :)
jag har inte träffat dom p 100 åår :o nelly och alison heter dom iaf .
sen kom jessi o merve och tillsist bjondina :)
vi åt taacos världens godaste, mycke prat och skratt ♥
efter det kollade vi på film som ni vet, den första filmen va sjuukt läskig !!
mina öron dog när tjejerna skrek, hah jag får alltid största rycken -.-
andra filmen va inte så läskig bara i slutet hah :)
efter det sjöng vi (sarah) hah aso hon mååste bara söka t idol HAHAHHH !!!
venne vilken tid men kanske 9?? gick bjondina och sen nelly o alison.
så de va bara jag,merve,jessi,sanna,sarah&pamela kvar ♥
aso ni skulle sett hur vi hoppade/dansade o sjöng till tungaste låtarna !
i'm seeexy and i know iit :DD
sen kom hennes grannar under oss och bad oss sluta hoppa -.-
hahahahah, men jaja vi hade sjuuukt kul men vid 10 tog de slut.
sarahs pappa skjutsade mig sanna o såklart sarah hemåt vi bor grannar så de nice.
jag och mamma satt o pratade och kolla på tv oså sen somnade jag runt halv 12.
vaknade runt halv 10 -.- idag blire bus lr godis me pamela :DD
hahaha, jag kommer va clown ni får bilder ode nån dag !'
nu ska jag sitta vid datan en stund men aa puss o hej ♥
/johanna


sarah,sanna och födelsedagsbarnet pamela :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0