onödig kommentar ;) /jessica

alma om sydpoolen:
tycker du att du är en modell?,
assso inget illa menat,du är jätte fin o så men man brukar inte skriva så till sej själb,det därför ja undrar :)? <3


- Först vill jag säga att due jävligt negativ och tar allt på allvar '
och sen tycker jag att du kan hålla det inom dig, "asso inget illa menat, du är jättefin men man brukar inte skriva så till sig själv, det därför jag undrar". asso seriöst, hör du inte hur sjukt de låter?
jag kanske driver me dedär om att skriva modell, och om jag isf inte skulle driva jani låt mig skryta?
va e ditt problem? mitt liv, mina regler ;) nästa gång, håll dina åsikter inombords!
& föresten, tack att du tycker jag e fin, trevligt o få höra nåt positivt från dej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0