feest hos pame!!

hejsan svejsan, igår blev de bio dom ja hade skrivit innan "mina planer"
de blev tintin, bästa.. ja svär den va skit bra ;)
jaja idag vid 4 kom merve t mig, jag platta hnes hår o sen gick vi mot pamela
nästan alla hade kommit då, sen bjondina kom :)
vi åt oså, sen kolla vi på 'rec' & 'rec2'. aso den första va skiitläskig
vi skulle kissa på oss, ja o sanna va värst vi ba onej inte anorexia olallala :s
värsta filmen, men dene bra så ni kan pova o se den (om ni vågar) :*
efter filmen öppna pame presenter, haha mina o merves presenter cok tunga (vi gav tsm)
men sen blev vi höööga t högsta nivå, vi "sjöng" singstar o dansa sönder pamelas golv HAHA
sen grannarna kom o klaga ;s, yeye va ska man göra.. man har nte alltid såhär kul :p
vi dansa o dansa tills vi inte kunde andas, sen dom flesta gick vid 10
ja o merve va kvar för hon vänta på sin mamma, vi snacka lite me pame oså
men tung dag iaf, dom gjorde min dag :) men vi hörs, /jessica
världens mest jobbiga men ändå bästa systern! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0