7k

i'm fuuucking sjuuuuuuuuuuuk -.-
aso jag vill inte, inte för att jag vill vara i skolan men ändå!
de fett jobbigt o vara sjuk -.-
jaja, som ni vet så va jag hos pamela igår ode :)
när jag kom hem hade vi fått skolkatalogen så kollade igenom den haha .
älskar o kolla i gamla skolkataloger hahahahah ♥
en grej jag hatar är när föräldrar typ lägger bröllopsklänning på barnet -.-
hahah okej de skolfoto men ändå hahhaha ;d
aja, idag när jag vaknade kl 7 visste jag att jag va sjuk så somnade om ♥
sov ti typ 10 , så skönt :) sen dess har jag bara kollat p tv ode.
nu sitter jag vid datan ska sätta på nån film snart så vi hörs!
puss o hej, btw nån som vill göra länkbyte ? ♥
/johanna


hah denise i köping, saknar tiderna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0