vatten -.-

hejhej bloggen
idag skola som vanligt..
vi slutade 12, halv studiedag ;)
efter skolan satt vi (jag&johanna) i skolgården
vi försökte övertala idioterna i vår klass att kma t grönan -.-
men dome helt sjuuka i skallen killarna vill nte kma :S
ajaa, sen natta kasta vatten p mig & sanna p johanna
johanna blev skitblöt, sen från ingenstans AMAD kasta på mig !
en hel hink, jag blev heeeeelt dyngsur !
han döda mig med vatten sen jag hade en flaska å kastade p hnm
sen efter jag kasta p natta oxå, häämnd (a)
men efter d vi satte oss i byggnaden med moa clem giuli o sanna
men vi blev utslängda, clem kastade p sanna en hel flaska
sen hon fick i ögonen hårt & mycke sen hon grina
HAHAHAH, men nu sitter vi hos johanna å äter choklad
vi kanske drar ut senare, bajjjjjjj
/jessica&johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0