hoho hihi hehe :D:D:D:D:D:D

hejsan allihoppa!
idag vare skola som vanligt, vi sluta efter lunch för vie klara me våra slöjdgrejer :)
men efter skolan satt vi ute & johanna hjälpte mig me engelska skiten .
sen satt vi i byggnaden med natta & pamela mirza, sen dom gick t lektion
vi gick ner & satt m MOISEN, CLEM & GIULI, dom gick t lektion
sen baran & robert satte sig me oss (inbjudare)
vi snackade om grejer, dom tiggde från ooooss pengar :(
sen tills slut jag gav baran, johanna gav robert för dom ska göra en sak hihi :D
sen jag & johanna tagga ti mig, vi hämta vatten ..
vi mötte natta vid kärsby, sen ellinor kom oxo springande'
vi tagga upp mot eriksberg ti en fin liten skog höhö
vi satt o chilla me chips & vp osånt, goooottt :*
sen när vi hade kickat en lång stund kom pamela lopez oxo
jag & johanna fick största kicken bre, vi kicka skitmycke -.-
vi ramla p varandra som idioter & jag låg i marken från ingenstans..
aja vi fortsatte kicka ode sen ellinor gick för hon skle göra en grej, idiot hah :@
men sen vi tagga & nu sitter jag å johanna hos mig och lyssnar p mjusik
jag är en import som har bytt kläder, jag fick kool i mina ben jävla skit :@
de gjorde ont faktiskt :(, aja vne vad jag & jojjo ska göra
tror vi ska ut lite senare, jaja ciao /jessica & johanna


hej, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0