VÄDRET ♥

aso stöörsta kärleken t vädret älskar mest !
de såå jävla mysigt att gå hem och bli sååhär blöt ;D (NOOOOT)
ja o pernilla vaknade 12 idag då åt frukost sen fixade oss , sen drog vi t skäris ♥
vi gick runt i olika butiker, jag köpte bara en ring (:
men iaf sen gick och åt p donken ;) äälskar haha de livet ♥
sen rullade vi hemåt och allt va bra köpte dricka och tuggummi :)
vi satte oss p tunnelbananen och när vi va runt fittja började de droppa.
de va inte så mycke aso de va lixom lugnt :)
trodde vi, de började SPÖregna aso shiet, vi satte oss i en port tills de slutade lite !
då drog vi , vi hade kommit 3 meter och de började regna värre än värst.
och åska och blixtra -.- shit vi sprang hem jag sprang snabbare :D
hihi långa ben förstår ni (not) ;)
nu har vi vart hemma i typ 45 minuter, så nu ska vi snart käka !
aja vi hörs senare babes , btw pernilla ska sova hos mig idag igen ♥
/ johanna älskar sustin min fru ♥


tung dag m jessi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0