ute m dom bästa ♥


hej alla, kom typ hem nyss ♥
jag å pernilla gick t hennes mamma vi tog ut hennes sköldpadda cok söt !
älskar dej maya :* ♥ och pernilla dåe -.-
sen åt vi jordgubbar och körsbär me pernillas mamma å kolla p hsm 3 ;)
(high school musical 3) fett roligt :)
sen gick vi mot mig hah vi översminkade oss jag goes fjoortis ;) haha feett roligt ♥
sen drog vi ut m jessi :)
möttes vid tbanan skulle gå o köpa shlush men den va slut :(
så vi åkte mot hallunda, där köpte hon å pernilla shlush inte jag hah ♥
sen åkte vi t sätra å tbax mot nborg, ingen orkade tagga hem !
vi gick t vivo och köpte varsin twix inte pernilla för hon mådde illa :(
sen på vägen hem typ doooog vi för vi va pinknödiga ;$
shiiet kunde inte gå sen kom vi iaf hem å nu sitter vi hära :D
vi ska kolla p film nu typ en thai serie fattar inget men den e rolig haha ♥
aja , hejdå alla älsklingar ♥


på vintern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0