utanför :)

tjena folket :)
vid halv 5 tagga ut me elli, hon kom t min gård vi gick där vid merves gård
merve perve kom ut med oss :), vi tagga mot eriksberg o köpte godis
där träffa man på denise & ninni, hälsa på dom sen gick vi vidare mot gårdarna ;)
vi satt o chilla, sen tog vi en långpromenad t norsborg hah & snacka förfullt .
sedan blev de chill i kärsbys sköna kinagunga, efter rulla vi mot kebaben
tjockisen elli ville ha pommes så hon åt & oxo liiite, sen tagga vi mot elli
vi chilla i hnes balkong ingen va hemma, hon gjorde pommes HAHA
vi åt & drack läsk, tog fullt me bilder, efter d drog vi utååt igen
vi hämta sanem & seyma (de va ända sen i september ja såg seyma :O)
aja vi gjorde en grej som ja inte kan ta upp i bloggen av en anledning -.-'
vid 10 tagga alla hem, jag gick t min mormor & kom hem 11
har duchat o allt, nu sitter ja och äter gott & lyssnar p musik hihi :)
vene om de blir nåt mer inlägg idag, vi hööörs :**
/Jessica Kung
PS. de kmr inte bli mycket bloggning av mig nu på sommaren eftersom ja kommer mest vara ute & umgås med kompisar, har inte mycket tillgång till data..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0