sthlm

hej alla söta !
idag va jag ju i stan med min mami ♥
jag vaknade vid 11? hoppade in i duschen osv.
va iaf i stan vid 1 tiden? då gick jag t mammas jobb sen drog vi.
först t hm , köpte 2 linnen typ genomskinliga, en vit å en orange typ vanligt.
sen bikbok , köpte beandau-top visar bild på en sån sen :)
sen mot gina, köpte skiiitfina shorts, typ svarta högmidjade med guldiga knappar
FEETT SEXIGA DÖÖÖR FÖR DOM ♥
sen köpte en bikini topp oxå, en skrik rosa ;)
sen köpte ja å mamma glass vi satt i solen lite oså chillade !
sen drog viv mot ringen , gick in i hm igen köpte mascara å 2 till bandeau-toppar !
nu har jag 2 vita å 2 svarta ;)
gick runt lite kommer inte ihåg vilka butiker vi gick in i men köpte inget mera !
efter de åt vi mat sen åkte vi hem , kl kanske va halv 7?
när vi kom hem chillade jag bara , satt ute på min altan i solen o snacka m mami ♥
från 8-11 kollade jag p tv å nu har jag suttit vid datan !
ska bara chilla lite sen venne , men d blir iaf mer bloggning aja ciiao ♥
typ sånhär beandeau-top köpte jag i svart å vit !



sånahär fast svarta köpte jag oxå !


sånhär mascara tror ja ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0