SORRY ..

att jag inte har bloggat !
har inte haft tid och har nte pallat heller.
igår gick jag ut med merve o hnes bror
vi chilla åde me nötter, vi köpte dricka, vi gick runt osv
sen firade oxo min pappas födelsedag.
grattis världens bästa pappa på 40-års dagen ♥
släktingarna kom hit å allt, webba me mina kusiner oxo!
senare gick jag t min mormor me syskonen å moster
vid 1 skulle vi åka ti fittja å lämna hem min moster men..
de fanns inga t-banor som ¨åkte den tiden :S
dom skulle åka typ 04:40 -.-, vem pallar vänta?
så min moster sov hos min mormor
men idag kl 3 gick vi familjen t min pappas restaurang och åt hos honom
gooott, solade o allting, sen gick vi t fittjafestivalen
kusinerna å allihopp, där såg moa å några till
men kom nyss hem, sitter me mina kusiner just nu &
äter chips å dricker cola
vene va vi ska göra, bloggar senare ciao !
/jessica kung'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0