SOOMMARLOOOOV :D

hejhej alla, rubriken äger grovt :D, men kmr ändå p ett sätt sakna denhär läraren !
aja johanna berätta lite, men när i va hos henne gick vi ner t hnes altan föro sola
men ingen sol t att bli brun tyvärr, så vi valde att springa runt över vattenspridaren :)
kuuligt, sen tagga vi t n borg & ja köpte shhhlush, dom köpte choklad ;)
sen tagga pernilla & pamela hemåt (tråkiga), men då gick vi dit vid vivo ja fixa mina skor
sen ja snacka me natta, hon va m ellinor i hallunda så ja o johanna gick dit och i tbanan vare två pedofiler, de va mest en av dom han kolla somen manshora p mig aso hade lust o ge han en fet smäll -.-
sen vi bytte vagn haha och ja rååka spotta slush p johnna :p
men vi mötte natta o elli vid en gård i hallunda
HAHA dog av skratt, aja vid halv 4 4 ? gick natta hem o elli t sin moster.
jag o johanna tagga t min syster dagis å hämta hne, sen vi gick till mig.
vi åt mat sen vi gick ut igen, haha vi såg leyla så hon va lite me oss haha griis
sen vi såg chrille, jone, gabi soume o lukas haha leyla e cp sen peter kom..
efter vi tagga t eriksberg ja o johanna, leyla tagga.
vi köpte godis, sen promenera vi t norsborg & sen gick vi hem vne viken tid
men ja chattar nu & ja vill ut men de fucking kaaaalllt !
/jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0