SOL SOL :D

tjeniiiiis alla :*
vakna halv 10, tagga t skäris me mamma
köpte present t min kusin för d hnes kalas imorn!
kan inte säga va ja köpte för en viss människa kanske läser dehär..
aja min mamma köpte kläder ti hne åde, ja hitta en skitfin tröja som jag köpte t sommaren
dör för den haha, vi tagga 12 t maxi haha min mamma handla
sen kom hem och åt en macka, kl 1 gick å mötte nathalie
vi gick t chabos å köpte dricka sen gick vi mot mälaren hihi
vi sola me nötter, läsk & lyssna på musik.. skönt
åsen gick vi därifrån vid 5 lr nåt ?, vi tagga t natta för tjockisen va hungrig
hon åt, vi satt lite i balkongen, sen datan lite.. sen vi gick ut, vi var i tornberg
vi lyckades klättra upp på taket yeaah, vi sola lite o fick ingen färg för d blev kallt lite
vi chilla, snacka å lyssna på musik !, musigt lr mysigt :*
efter d kom clementinen, hon flög upp t taket medans de tog en halvtimme för oss -.-
sen kl 7 gick vi ner å jag hämta min påse från natta, sen fortsatte jag & clem vidare'
vi kolla p en rolig grej i hnes mobil.. ERROR! , sen såg vi några fula araber som va jättefina vi dog
HAHAHHA, men dom hade fin musik oxo, ajdi ska äta chips nu ciao
/jessica kuuung



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0