sköön dag !

tjena svenska folket.
älskar min dag som fan :)
först vakna jag 8, hade sovmorgon ti 9
fixa mig ode, pernilla kom t mig & sen gick vi t merves gård o vänta
hon kom ner en gick vi t skolan och vi kom 10 min försent, ooops
aja skiti de, pernilla pamela apisha och karim åkte m annette å handla gott
jag & resten satt kvar i klassrummet o fixa, städa, måla, fixa musik, osv..
d blev skitfint, jag merve & diana skrev SOMMARLOV p ett stoort papper me färger
men när annette kom så chilla vi lite o lyssna p musik, duka bordet föro fika imorgon
sen gick vi t lunch och åt skiiiitmat, & sen sluta vi efter maten
ja tagga hem med merve natta & diana, fortsatte me natta ti tornberg o snacka lite om grejjer
hon gick hem sen hon kom ut igen, vi va ute i norsborg bara & köpte choklad osv
sen hon tagga hem , ja gick m merve t skolan hon hämta sin bror o ja min syster.
sedan blev de hemååt, åt mat & har suttit vid datan bara.. snackade oxo me merve itel
nu har ja ingenting o säga mer, lyssnar p musik heeeejdå /jessica KUNG


chärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0