shuue :)

Hejsan sötnosar !
tung dag idag, men skulle inte taggat :(
somnade iaf 2 igår och vaknade typ halv 12 .
gick ut och mötte sanem typ halv 3, då kom linnea och hennes kompis elina t nborg.
de bor i brandbergen, iaf vi drog mot hammersta satt å snacka lite.
sen kom josef, alex, baran och en till.. dom skulle klättra upp på taket .
meeen, nåågra jävlar hade lagt olja så man halkade -.-
aja vi satt där ett tag, sen kom denise och nini, vi satt där lite t.
sen drog vi mot ican oså , vi satt i eriksbergstaket men de kom vakter ;o
dom sa t oss att gå ner, sen gick vi upp t hammersta igen..
denise snacka m enj tjej i lur, sen vid 5 tiden va jag tvungen att gå hem.
jag skulle t min pappa så han hämta mig :)
vi gick å käka oså, sen drog vi hem då va kl typ halv 9 ♥
satt å kolla p tv o nu halv kollar jag p en film !
men ska dra nu hööörs ♥


min systers kusin, min syster och jag ♥


Kommentarer
Postat av: KUNGEN´P

Va söta ni e , saknar dig Johanna :( <3

2011-06-29 @ 22:45:24
URL: http://mylifeaswarida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0