shoo ♥

nu går d åå lägga bilder å de om man trycker på en grej !
idag va de skola skön dag ändå !
på morgonen läste vi ja satt m denise som vanligt, sen va de rast ♥
efter målade vi typ trianglar? HAHAH sen va de bild sen lunch .
de va fiskpinnar, sen slutade vi efter lunch !
vi kommer att göra de varje dag tills vi slutar hihi ♥
aja efter skolan drog jag jessi å pamela hem t mig vi satt där lite åt glass !
sen gick vi ut o åt shluuush ;) vi satt p en bänk som pundare i eriksberg !
haha droog fullt m bilder venne hur man lägger in ska proova senare  ♥
har 1 bild som e inne i fbn direkt från luren ;) ni får den sen !
kl 3 gick vi t natalies dagis jessi tagga hem m henne  å ja å pamela solade :D
jag fick faktiskt lite färg, sen kanske kl va halv 5? kom merve å jessi ut.
vi gick runt lite här å där upp i hammerstataket där alla ville ha min luur !!!!!
sen gick vi å köpte saker ja köpte chokladboll å fanta hihii ♥'
sen satt vi i eriksbergtaket skööönt !
drog hem då va kl 10 i 8 , snackade m sanna i luren sen kom jag hem.
åt mat oså nu sitter jag å halv kollar, p en seriee  !
ska dra nu alla herrå ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0