röööv :s

hejhej alla, har vart ute hela dan :)
vaknade typ halv 12 lr nåt. duschade och gjorde mina ben.
sen åt en macka drog ut me merve runt 3 tiden, vi mötter i rulltreappan ♥
sen drog vi t vivo å mötte sanem, vi gick t jessis gård å hämta henne typ halv 4.
sen kom väl linnea mellan halv 4 å 5 :)
vi såg alla killarna, så vi hämtade dom t hammersta !
HAHAHA vi lurade baran att vi hade vp sen han klättra t taket åt oss !
aso dom e så jäävla lättlurade ! hah.
men venne vilka de va de va typ baran, christian, anton, alex, josef venne vem mer :s
dom va skitmånga, men vi satt där till typ halv 7?
vi gick ner mot nborg, vi gungde i några minuter hahah .
kl blev 7 å linnea va tvungen å tagga, ja o jessi åkte me henne t sätra ♥
sen gick vi av o åkte t norsborg, när vi kom dit gick jag t merve..
vi satt å gungade jessi åt sen kom hon ut.
vi gick upp mot hammersta , satt i kinagungan lite sen satt i en bänk.
kl blev 10 å jag drog hem merve o jessi oxå tror ja ♥
aja åt mat, och nu har jag vart vid datan , chattat m anton :)
men jaja, ska dra nu hörs ssnart ♥




dagens outfit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0