nathalie =)

sho alla söta läsare, vid 5 gick jag t min mormor o spela lite
typ efter 45 min tagga jag ut med natta, mötte hne i tornberg för vi skle  va dära
men kunde nte gå t en ställe, så vi tagga upp t eriksberg o köpte godis
sen gick vi t hammersta å ja visa natta att man nte kan gå upp t taket längre -.-
efter d kom sanna å giuliana så vi satt lite med dom och sen gick dom
vi va i kinagungan åde, sen eriksbergstaken osv, kuuuligt'
hon har blivit skitsolbränd i ryggen å axlarna, ja har i benen
men har köpt chips o choklad så ska äta allt nu, vi höörs
/jessica

Felicia B-mode,design & vardag om lördag & solen skiiiner :D:

fin blogg! vad tycker ni om min? :P

tacktack, din är oxo sjukt fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0