min underbara dag :D

tjena med er, förlåt att jag inte bloggat tidigare om dagen men har inte hunnit ;)
de började me att jag gick ner t gården kl halv 6 och träffa seyma, vi tagga mot merve
vi änta i hnes port, när hon kom gick vi mot chabos seyma skulle köpa en grej
där träffa vi oxo emilia & bella, vi hälsa på dom.. sen rulla vi vidare mot seymas o merves mormor
hon lämna en sak, sen tagga vi mot vivo o köpte energydrink & efter de köpte vi en grej där vid tbanan
sen vi åkte t hallunda och köpte en sak, sen gjorde vi en grej , vissa kanske fattar men kan inte säga iaf -.-
aja sen vid 8 trorja tagga vi mot min gård, ja gick in på toa och bytte om sen gick o mötte dom i vivo
sen seyma tagga hem, ja o merve gick mot eriksberg.. sen elli ringde vi skulle tagga nånstans men gick nte
vid 20 över 10 var ja framme här, gick t min mormor sen kl 12 kom hem & nu sitter jag o äter popcorn :)
ska titta på film nu ciao!
/J'B ♥


bjuder på den ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0