merve perve :*

hejhej alla ♥
jag bloggade innan ju, & sen hade tråkigt .
gick ut med merve pervish hihi :**
ja satt först hos hne å vänta tills hon diska klart åde
sen vi tagga ut o satt utanför hnes gård i en grej
ja gick upp i den lilla fina taken HAHA
men sen vi gick ti mig o tog nötter å hämta min syster
vi chilla i kinagungan vid gården bredvid mig :)
sen vid 8 vi tagga hemååt, imorn blire bästa vädret !
ciaooo /jessica den glada :D

BILDER P KVÄLLEN NÄR JA SLAGGA HOS KUSIN:


jag



jenni å jag

HAHA

driv

hon kmr äta mig brii

vi igen ;)

= sant

hon tog bild när jag "jani" sov

in your anal

UTE:


dekkklath å jag :)

hoho

alltiid haha





tung

:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

va fiiin haha



HAHHAHAHAH ääälskar bilden

harry potteeer

va arg ;o

haha fuling

kung





HAHA

jeni i ruchelbanan ;)

ne va ful

mina fina ben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0