ingen bra uppdatering :(

tjena alla bloggen e typ död på dagarna å sen lever den på kvällen hihi ♥
idag vaknade jag 11, duschade å allt, sen åkte jag tunnelbana med mamma å andreas.
dom skulle t stan, ja ggick av i mälarhöjden där pappa hämtade mig.
vi åkte till anmaries bror, satt å fikade oså , sen åkte vi mot pappa !
satt här lite, sen kom syster vi började plocka ihop grejer.
sen åkte vi mot en ica å köpte grill å mat.
vi gick till nåt ställe,, jag å sabrina (syster) låg o sola å lyssna p musik.
de va varmt som in i helvete aso hahah ♥
vid 6-7 tiden startade vi grillen å börja grilla kött å grillat potatis.
sen hade vi potatis sallad oså , fett gott å bröd (låter som en tjockis) ♥
vid 9? kom vi hem då duschade sabrina sen åkte hon hem , vi kollade p tv oså.
åt glass m jordgubbar nyss kollade jag å pappa klart på wallander: bröderna !
bra bra, aja  nu ska jag sova för kommer väl inte få sova så länge imorgon så hejdå !
/johanna


kärlek t hundarna ♥


typ drog?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0