ingen bra sömn !

jaa som ni ser så har jag inte kunnat sova riktigt ..
jag bloggade ju runt halv 5 och då kolla jag på titanic .
när den nästan var slut så råka jag visst kunna somna
sen vakna jag senare kl 12 & va skiiit trött men va ska man göra?
ja kunde ej sova & sen ja tänkte vara vaken hela dan ist men somnade
nu är lite piggare men de skitväder! , fuck sveriges väder pågud -.-
jag som skulle ut med sötisen.. så blir de nog inte, tror inte d blir nån utgång
kanske hämtar nån kompis till mej lr så går jag till nån..
nu ska jag ta o dricka varm oboy & chilla me musik
idag blire kanske mer bloggning än vanligt om jae hemma ;)
föresten har glömt 30-dagarsgrejen, ska ta o göra den i nästa inlägg :)
kyssar /jessica din kung :*


Jag & söta Emilia - 19/3-2011 ♥


-Saknar denhär dagen som fan.
~Bio 25/2-2011 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0