inga vanliga lektioner :)

hellu allihoppa, idag har vi inte haft vanliga lektioner :)
först vare mjusik me lars, vi spela mattebingo & sen sjöng vi
jag & merve va ilag p bingo & vi vann andra gången hihi
efter musiken vade att läsa bok, ingen gjorde de typ alla snacka
sen efter 20 min gick vi ut p rast, sen in igen & då kolla vi p
videorna från när vi dansa i dansveckan & från äventyrsbanan :p
ja va värsta fuuuul på videon -.-, aja sen gick vi ut i 10 min
vi chilla vid fotbollsplanen med moa , sen åt vi ääcklig mat .
efter d vi sluta, de blev katfight baran o killarna mot en tjej hah
men sen gick jag pamela & johanna t byggnaden å va m clem moa giuli o sanna
efter d gick ja ner ti kiosken å mötte nathalie, vi gick t tornberg o skle göra nåt
sen vi gick hem, me ajdi har inget å säga mer.. tror ja drar ut sen .
adioos  / J ♥


va gammal !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0