i'm baack and it's summer break :D

shelu, hoppas ni inte saknat mig för mke ;)
hade bara lust för en bloggpaus hade saker åå tänka p !
men iaf ska berätta snabbt om helgen och idag ;)

lördag: min bebis jocke (kusin) och hans mamma kom hit t oss. vi satt ute oså träffade pernilla vi solade och sprang i vattenspridaren medans min bebis badade i en liten pool cok sööt !! sen gick ja å pernilla runt i området lite sen drog hon hem. jag gick o åt me alla och sen drog vi t en fest?? de är typ våra grannar dom e thailändare, haha så skööna ! sen runt halv 9? gick ja å mötte pernilla i skooogen :O vi gick t festen stanna t typ 11 p kvällen, sen drog pernilla, ja stanna liiite till !sen gick hem sov typ 12-1 ??

söndag: vaknade halv 8 av åskan !! ville döö vid 1 tiden drog ja å mamma t skäris, gick igenom alla affärer köpte 2 bikini, 1 linne, 1 kofta, 1 t-shirt sen inge mer tror jag . drog iaf hem sen chillade osv.

måndag: skola t 12 jessi berättade , sen efter skolan drog ja pamela å pernilla t mig vi solade å hoppade i vattenspridaren , sen vi gick ut lite köpte chips, cheez balls -.- å läsk ! sen vi satt i en port för d blev kallt, sen vi körde "burk" HAHAH shit börja blöda pamela oxå -.- ♥ sen drog vi mot nborg , pamela drog hem å vi skulle hämta grejer t pernilla för hon sov hos mig, sen hade hon glömt sina nycklar å hnes mamma va i skäriis -.- vi drog iaf t bocken mötte upp andreas, skulle käka dära , åt pizza ;) sen mot mig, hämta pernilllas nycklar och sen t pernilla igen !!!!! vi hämta hennes grejer sen gick vi t mig, vi satt iaf vid varsin data å skypade HAHAHAH !! somnade iaf runt 12.

idag (tisdag): vaknade 7 av PAMELA !!!!  hon messa mig å ja hade ljud p för vi hade alarm.!! vid kvart i 9 drog t skolan och satt i gården medans alla sjöng å rektorn snackade ! sen gick vi in i klassen å åt gott och drack champange ;) sen drog vi alla hem , jag gick m pernilla å hon kom t mig, vi bytte kläder och satte oss vid datan , jag chattade lite m linnea å kevin från klassen, sen har jag bloggat, aso från ingenstans pamela o jessi knackade på HAAHHAHAH !!! nu sitter dom hära me mig å pernilla en tjej från tensta ska kma hitåt pernilla känner henne de drf hon kmr . aja nnu ska ja vara social hejdå ♥♥♥♥


sommarbild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0