hejsan årsta :D

shoo alla lyckad dag !
min pappa väckte mig 10-11 -.-
vid 12-1 drog vi ut och åkte mot årsta havsbad :) ♥
de va feeeeett skönt, aso vi låg där typ heela dagen så jävla nice !
jag badade typ 3-4 ggr ;) vattnet va ganska skönt ;)
men aso har bränt mig lite, hah liknar en krabba ♥
men har vääärsta sträcken så hoppas på att det blir brunt sen ;)
men aja kom hem typ 6? då kollade lite p tv, chillade bara oså ♥
sen runt halv 9 , spelade vi monopol  , jag vann förra gången så lät min bror vinna ;)
hahhahaha, aja imorgon får jag åka heeem :D'
har redan bestämt att jag ska ut m alla, skiteri om dom villö lr nte ;)
aja, ska kolla p film nu ciiao ♥
/johanna


nuss :)


nyss ;)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0