fittjafestival !

hej alla, ja gjorde allt d jag skrev i bloggen !
vi åkte tbana t fittja hittade ner t festivalen oså d va dött?
sen efter ett tag kom d mycke folk men iaf, vi åkte en den hette typ booster?
den va skiiiit rolig och läskig, skrek som fan '
trodde seriöst att ja skulle flyga av ! aja, sen åkte vi 2 andra oxå.
aso de va inte så roligt som jag trodde, trodde d va mer karuseller haha ♥
aja , vi kanske taggade därifrån 4 för d blev tråkigt å merve å sanem hade inte kvar pengar.
vi promenerade hemåt lr t hallunda sen tog vi tbanan t norsborg !
ville DÖ de va skiit varmt , sen drog vi upp t hammersta !
vi skulle upp p taket men ja hade skiit ont i mina ben å dom andra vågade inte.
så istället satt vi alla i kinagungan, vi snacka i lur m linnea ♥
GÖR INTE DE OM DU GÖR DE SÅ KOMMER JAG DÖDA DEJ !!!!!
kl typ 6 drog jag hem för ja skulle äta, åt mat ode sen satt vi ute p altanen !
chillade bara oså åt marchmallows kolla p bilder från gotland ;(
saknar skit mycke, vill tbax aja !
vid halv 10? kollade ja å mamma p en film , den slutade halv 1 tror ja ♥
a o nu sitter jag här å har tråkigt aja vi hörs ciiao ♥

ps. vi glömde å dra bilder i festivalen -.- ni kan få en gammal bild !


HHAHAHAHH pamela jenni å jag skiit gammal !!! kanske 08?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0