dagen ♥

hej alla , vaknade ganska tidigt idag, typ halv 11 -.-
satt vid tven, duschade gjorde tjejgrejer, typ smörjde kroppen osv.
sen ringde pappa runt 12 han sa att han skulle hämta mig så jag åt frukost typ t 1 ♥
åkte m honom å my brother från göteborg t grillen , dom käka å ja drack ba läsk !
sen drog vi hem t daddy, han och min bror duscha för dom hade jobbat .
vid 4 drog vi t heron city, kollade runt lite tills 6, då gick vi t biosalongen  !
vi kolla p bäästa pirates of the caribbean :D
den slutade typ halv 9 , pappa skjutsa hem mig och sen kollade jag p tv.
tills nu har jag snackat me mami, hah nu vet jag inte vad jag ska göra men vi höörs ♥
/ johanna kung ♥
ääälska ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0