bästa dagen!

hejhej sötisar, bästa dagen idag pågud :D
jag merve pernilla & jenni gick t mälaren o sola vid bryggan
skiiitskönt pågud, ja blev bruuun!, lr aa röd men d blir brunt sen haha ;)
men vi sola i 4 timmar sen varje stund vi gick ner ti vattnet å doppa hela våra ben
mina short blev blöta -.-, men dom torka skitsnabbt iaf .
p slutet hände en grej å de förstörde lite, de va allvarligt & farliigt 
men vi gick när kl va över 5, ja chilla sen merve kom t mig
ja åt nudlar å vi satt vid datan lite, sen vi drog ut me jenni å pernilla igen hihi
vivo först, vi köpte shhhhlush :* sen promenera vi t pernillas mammas kompis hon hämta en grej
sen hon tagga hem, sen ja merve jenni gick t hammersta
sen t en skarpbrunna gård o chilla i gungorna, efter d jenni tagga oxo så jag o merve gick t n-borg
vi gick runt osv, men vi har vart typ överallt, vi gick hem 10 typ 
nu ska jag inte tråka ut er mer
d blir mer bloggning senare ciaao /jessi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0