avlång huvut :D

haha tjena, rubriken äger ;d
aja idag vid 3 typ kom johanna ti mig
vi chilla lite tills min mamma kom hem, ja åt yoghurt hah
när hon kom då vi drog upp mot eriksberg, på vägen träffa man på denise ninni moa & pamela
aja natta kom, sen vi gick t hammersta o chilla m denise moa o pam
ajuste vi hämta michele oxo innan hammersta
men vi hade kuligt osv, ja kunde klättra p taket haha ja blev helt olja
sen annette såg oss i kamerorna men ja skiterii de sommarlov !
men vi gick ner o satte oss o gunga oallt, sen moa o denise gick o käka
dom kom tbax sen natta tagga hem, ja johanna o michele gick t vivo
ja köpte dricka o choklad hoho, sen vi åkte t fittja
vi gick till osmans minnesplats & innan vi va där så vare en fking pedofil som ja störde mig på -.-
abri han går o rör min fot, han b ojj du hae smuts fast ja hade sår..
menmen när vi gick t eriksberg jenni kom ut åde sen halv 10 lämna dom mig t kärsby
ja har ej gjort nåt sen dess, åt precis choklad hihi ciao /jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0