kärlek t er världens bästa människor !♥

hejhej alla.. idag på dagen vakna jag 4 haha ja sov 11 p morgonen
vid 5 tagga t hammersta o mötte merve johanna linnea elina sanem denise ninni michele o jenni
johanna tagga typ direkt t sin pappa, sen denise o nini gick oxo
men vi chilla i hammersta, ja ringde baran så han öppna taket t oss sen efter han kom när linnea o elina tagga
han o alex kom, vi va i taket o chilla sen natta o pamela kom, dom tagga direkt typ
sen gööööran såg oss i taket !, aja vi fick nte värsta skiten av han som tur ;)
efter d jenni , merve, sanem, baran gick föro äta, ja och michele gick o köpte läsk sen vi chilla i jennis gård
hon blev klar skitsnabbt, då drog vi ner t nborg lr där vid tbanan
baran o alex kom, vi vänta me dom på merve o sanem i huuuundra år !
men när dom kom åkte vi tbana ti hallunda, vi hämta alexandra o de blev problem -.-
aja hon tagga hem snabbt, josef kom & sen vi gick mot tbanan föro åka t nborg
dendär idiot vakten b ni får inte planka, ja b snälla vi orkar inte gå va inte fitta o vne vad
haha han lät ej men alex öppna dörren så vi kuta in, tbanan skle kma om 5 min typ
vi pallade nte vänta, vi ba vi springer t norsborg i spåret jani
de va 1 min kvar ja skulle springa alla banga, ja stog i kanten sen alex sprang fram t mig
ja trodde han skle putta ner mig & tbanan kom precis, sen han drog upp mig ist haha snäll du äär
inte fatt han läser men aja, vi va i eriksberg dom skle hämta farliga hundar vi spraang
sen dom hämta inte :), men ja å merve tog en sak hihihi
ellinor a kom oxo, baran o josef lämna hem alex & vi alla gick hemåt
imon blire utgång me dom igen, inte allihoppa men vi ska iaf säga hejdå t alex.. han reser t serbien
men vi hörs,ciao !
/jessica


kolla va smal ja va sommar 10' !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0