Älskar dig mamma ♥ /johanna

Jag älskar dig mamma,
du måste förstå du är den ändå som alltid hjälpt mig att gå.
Gå vidare i livet efter allt. Mamma det är du som gör mig hel.
Jag skriver inte bara ner en massa klotter,
orden som kommer är känslan från din dotter.
Mamma
du är världens vackraste person. Mamma du är bäst.
Jag kämpar för dig, och inte för någon annan, jag kämpar för att göra dig stolt.
Du är den person som jag alltid vänder mig till om någonting händer.
Jag önskar att mors dag var varje dag,
för ingen förtjänar mer uppmärksamhet än vad du gör.
Det spelar ingen roll vad som händer, för mig kommer du alltid vara nummer 1.
Mamma jag älskar dig mest av allt på jorden ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0