2 veckor prick :D

tjena svenska folket ;d
idag vid 3 tror jag? tagga ja ut me merve o johanna + min syster
vi drog t johannas altan, vi sola & hoppa i vattenspridaren
snacka om fucking kaallt vatten !
men sen drog merve t sina släktingar föro grilla
ja drog o lämna mina syskon ti min mormor
väntade på att merve skulle äta klart, sen rulla ut igen
vi gick t eriksberg, där vi träffa jenni o michele
vi hälsa, ja blev som vanligt skrämd av jenni haha -.-
sen upp mot hammersta, då vi såg baran, alex, josef, anton o dom .
men dom tagga neråt, vi ville upp på taket men tyvärr kunde ej
så ja ringde baran o han va påväg t tumba me alla -.-
så vi kunde iinte, sen johanna kom igen hon hade käkat
vi chilla på bänken o dog av tråkighet haha :(
sen kom giuliana pamela o clementine m hnes humor
sen moa oxo, vi satt me dom lite sen vi tagga mot kinagungan
men vi drog t nborg senare & mer orkar ja tyvärr inte berätta
de har blivit en saga, linnea kanske kmr hit imon oxo
fårse om ja kan träffa hne, vi hörs senare ciao !
/jessica


ajjts minnen, saknar dig alexandra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0