KUL KUL KUL :D

hejhej alla pungar i sverige :*
har saknat alla nära o kära i swed hoohi :(
i onsdags:shoppa ja m min mamm, kusin & farbrors fru
i torsdags:sov ja över hos mirej odom aso kusinerna som bor i wosta (stav?)
p morgonen: gick jag, mirej, lara, romina o hnes syrra t badet 'merryland'
vi hade skitkul oja treffa min älskliiiing där :**
ye är klockan närma sig mot 6 p kvellen gick jag och mirej o mötte upp hnes kompis
sedan hnes andra, sen drog vi typ t en klass, dom sitter o lyssnar p en fröken
ja fatta 0,000! men iaf de va oxo kul o stöta p simel :*
men efter de vi promenerade vi vid domino o dedär gatorna.. ja träffa p älsklingen igen tusen ggr, aach!
sen ja sog en kille som ja känner fron förra året, en skitunge bara.
vi gick hem typ 9 för fima venta p mig, sen vi tagga hem
& idag: vakna ja o mina kusiner vid 9, vi fixa oss snabbt sen min pappa skjutsa oss t badet
d'r träffa vi våra andra kusiner, vi bada, sola, lyssna p musik, skratta åt folk o mycket mera :*
vid 5 gick vi hem, de va skitkuuuligt :d, om 2 dagar e de mitt kalas men ska fira de imorn ist
alla ska komma & när ja säger alla menar ja hela sl'kten haha, roligt skare bli :)
nu sitter jag o dör av värme, snacka om att de jobbigt men får nog stå ut
ska spela lite & sen sova, aso sov 5 och vakna 9 today
de har blivit en saga nu, bloggar en annan gång när ja hinner
ps: har kopierat alla bokstäverna'

ful men skiti, (förra veckan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0