tung dag, men den sista :(((

tjeeeeeeeeena :D
idag vaknade jag halv 12 av att min bror ringde mig -.-.-
ville döda honom men kör bara ;)
jag åt frukost/lunch typ 2?
sen vid halv 4 drog ja å merve ut.
mötte linnea, sanem o seyma på vägen :)
vi gick alla tsm t hammersta sen kom jessi ♥
vi ropade josef o baran, då kom dom m pajasen alexandros HAHA -.-
baran klättra i taket o sen gick upp dit.
uufft idag vi har flygit överallt -.-
sen kom alexandra o ellinor aha..
men sen gick vi ner , såg denise o dom alla drog t hallunda.
tre källor chilla där m denise, ninni medans alla satt i gungorna ♥
aja sen drog tbax t nborg, vi gick inte t eriksberg för första ggn !
vi gick t dagiset o satt i kinagungan d hände en sak men de löste sig :)
vi satt där t typ 8? då gick vi t tbanan o linnea tagga.
alla gick t hammersta, gick upp i taket förr dörren va öppen :D
där satt pajaserna priskilla å berfin hah lebbarna (a)
aja, vid 9? drog vi ner och då taggade alla hemåt.
jag gick hem lämnade mina grejer och tog en kofta ♥
messa pernilla o vi gick ut i området.
vi snacka osv. hah vi plockade godaste smultron feeett gott.
vi satt i gungan osv runt 10 skulle pernilla hem :(
nu sitter ensam hemma o verkligen pumpar musik, högsta volym (y)
mamma o andreas är o äter hah, min bror ska sova hära :)
hans tjej oxå, fett kuligt ;) haha men måste sova nere-.-
för dom ska sova i min stooora fina säng :D
aja, vi hörs senare p kvällen puss o hej leverpastej ♥
/johanna

vill ha nununu ♥

2 bilder från idag:

tuung (y)

när ja va ute m pernilla idag :D

pernilla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0