tjena mellan bena ☺

hur mår ni?? sj mår jag bra , lite trött !
jag vet att jag inte har bloggat menmen life goes on ;)
igår vaknade jag typ halv 8 av min kusin -.- verkligen skjut mej !!
aja de va ju brännboll, alla typ 90 pers ..
samlades i norsborgsparken , vi åt mat, badade spela brännboll..
fast de va typ bara killarna som spelade  !
från min "familj" va de , jag, , mamma, andreas, sara, kusin, pappa, a-m och broder 1&2 !
AHAHAHAH, de går inte å förklara så bra men aja !
de va en skön dag, sköönt väder ♥ idag va de inte så roligt väder :(
aja , typ vid 7 tiden åkte jag med pappa t honom ♥'
vi chillade bara osv. vid 1 tiden somnade vi typ !
sen väckte pappa oss halv 11 , tidiga morgonar hära -.-
vi fixade oss o åt frukost vid 12-1 drog vi mot värmdö nåt stäälle.
de va musigt, vi satt p en strand o åt jordgubbar o spelade kooort hah  ♥
vid 5 tiden drog vi därifrån , ja och min bror åt på donken..
fick ett glas HAHA, en gröön ♥
aja sen skjutsade pappa hem mig, jag har bara chillat framför tven sen att jag kom  hem.
LAT kallas det men jaja, va skiit trött så nu vet jag inte va som händer !
menmen , vi hörs sanrt igen ciiiao ♥
/johanna


på brännbollen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0