sorryy..

jag är på landet så jag har inte haft internet, äntligen fick vi de !!!
jag bloggade ju i onsdags, då sov pernilla hos mig.
vi webbade m kevin o tarek , hah så misslyckade !! :p
aja, vid typ halv 4 somnade vi , sen väckte andreas oss 12 -.-
hah, menmen vi åt frukost o sen gick vi t pernilla o tog hand om hennes bror.
kl typ 4? kom pappa o hämtade mig, så jag hämtade min väska ♥
sen åkte vi o handlade sen åkte vi hit, till nykvarn !
de är ett stort hus, där bor egentligen min pappas kompis.
men nu är han borta på semester men vi bor i gäststugan !
den e myysig ;) aja, de inte så bra väder men vi ska se till att röra p oss.
nu ska vi lyfta våra ärsler från soffan o gå ut !
puss o kram och förlåt för bloggningen.. ♥


för ett tag sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0