skönskön dag ♥

shosho alla, hah jessi berättade om den tunga dagen..
men ininan jag mötte henne, jag vaknade typ 12.
vanessa hade ringt mig typ 20 ööver 11 haha sov som en gris -.-
aja frågade vad hon ville oså , snacakde i lur m jessi.
samtidigt "packade" jag grejer till mälaren, handuk,shorts,vatten m.m
sen åt frukost o sen började allt de jessi berättade om.
gick hem oså , åt mat samtdigt som ja kolla p tv ♥
duschade snabbt sen vid 9? började en film som slutade typ 11.
fixade lite grejer oså nu har jag laddat upp bilder i fbn.
tyvärr kan jag inte lägga in dom här än men lägger in dom så fort jag kan !
puss och kram ♥


en av alla bilder från idag , jessi & jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0