skön dag .

tjenixen, va har ni för er?
själv sitter jag & lyssnar på musik :)
ska berätta om min dag, de börja m att ja drog t skäris m min mamma
hitta mycket men antingen vare stort lr litet -.-, så ja köpte bara bikini & shorts till'
sen vid 2-tiden typ mötte ja merve i hnes gård
vi drog mot eriksberg o chilla i en gård, hade lust att dra t mälaren men orka aldrig
vi köpte godis o läsk sen gick runt, sen denise ropa hon ba kom t hammersta
vi gick upp dit, där va denise moa pamela & lilla alex .
vi satt m dom lite sen gick vi vidare mot gullrands, vi chilla m pernilla o hnes bruushä
sen promenera vi tbax t nborg, ja gick hem o åt choklad merve åt mat
mötte upp hne igen, vi skle åka m tbanan men tyväärr ingen påstigning.. kvinnan fick damp -.-
vid tbanan såg vi nathalie & nicole h, vi gick upp ti hammersta m dom
vi chilla nere sen ja klättra upp på taket, ba för jage bäääst' .
men fick fullt m sår i benen, ketchup ketchup punkt punkt haha niicoole ;d
aja ja blev typ höög där i taket, va skittrött oallt va påväg att sova ?
aja vi satt o skratta förfullt, snacka om humoor :* men sen gick dom hem &
ja å merve gick vidare t ett ställe, blir så jävla lak p folk som er ..
men sen gick o åt pizza hos min mormor, min mamma o alla va där
vi hörs sen'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0