shosho :)

idag vaknaded jag typ 20 över 12?
så skönt att sova nu när man har looov :D
alla va så tråkiga så ingen ville bada :(
aja låg i soffan o halv sov t typ 3-4 ? då hoppade ja in i duschen.
duschade ganska länge skööönt ♥
sen kammade mitt hår och satte mig ute p altanen m mami ♥
sen gick vi o plockade smultron de blev fett mycke !!
jag gjordee smultron smooothie :)
recept kommer ;p aja sen drack den oså..
åt mat sen gjorde inte så mycke.
vid 9? började harry potter sen tog den slut 11, då börja bb :)
nu är allt slut och jag chattar m merve :)
vi hörs iaf snart igen puss o hej leverpastej ♥

recept p smultron smoothie:
2 dl smultron.
3-4 stora skedar glass
½ dl mjölk.
mixa deen i mixern och häll upp den i ett glas.

(skrev bara som jag gjorde ungegfär)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0