saknad ♥

hejhej, har haft en skön dag med älsklingen ♥
hon har vart grovt saknad .
aja, efter att ja bloggade gick vi mot kiosken.
köpte varsin dricka och lite goott ♥
sen satt vi p vår bänk, nice sen gick vi t en klätterställning o chilla p den.
när vi kom hem t mig plockade vi smultron o gjorde smoothie.
haha, vi chillade lite sen bakade vi kladdkaka.
väärldens godaste ♥ vi åt den lite.
klockan blev 8 och jag följde henne lite, sen snacka vi i lur (:
åt nyss mat, venne vad som händer mañana (imorgon).
vi får se, men juste kanske inte kommer blogga från onsdag :o
ska på kryssning m mamma o andreas o pamela :D
från onsdag t torsdag, sen på torsdag kväll ska jag t nykvarn.
me min pappa o ann-marie, vi ska va kattvakt HAHA.
nej men vi ska få bo i ett hus m bastu, båt osv.
pappas kompis ska tagga t finland så vi ska bo i hans hus över helgen.
kanske de inte finns nån daata :o tror jag ska ta med min.
men vi får se, bloggar mer om det imorgon .
/johanna




när jag va liten ♥


på kollo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0