förlåt...

haha, igår va de en chill dag, va hemma oså..
låg o solade o läste mesta av tiden ..
HAHA, årets skämt jag läste ut en bok p 450 s p en dag :o
de rekooord, men jag glömde tiden när jag låg i solen..♥
plus jag läste p natten så somnade inte förens 3 typ.
aja, idag vaknade jag runt 12, la mig o solade en stund.
vid 3tiden, började jag o mamma kolla igenom alla bilder från när ja va liten,
så fuuul !
aja, de va ganska roligt :)
efter de bakade ja o mamma kärleksmums !!
ni vet inte hur goda dom e, aso dördör sitter o äter nu ;)
aja, åt mat vid 6-7? sen kolla ja p tv lite.
vid 11 tiden (nu p kvällen) började jag kolla p en film. New Moon ♥
jag är typ twilight fan så... (:$) aja grina som fan..
har blivit fett känslig mot filmer -.-
aja, kollade nyss fb lite, ska tråka runt lite, pussohej ♥


(smälter)


♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0