:)

shue, hah trodde inte jessi skulle blogga :o
aja, idag vaknade från ingenstans 11, fick chock HAH ♥
drömde fett konstigt , aja orkar inte berätta ;)
har bara chillat, solat (a)
har inte fått nån färg för ja solade ba 1 timme typ.
sen vid 3 startade vi grillen oså, åt klart för ett tag sen :)
nu sitter jag ba hära vid mammas data, ska börja fixa mig ode ;)
drar ut m merve snart, de blir väl gå runt ode som vanligt ♥
aja, sista ggn jag kan träffa henne tills måndag lr tisdag.
eyeyey, de ba 6 veckor kvar av sommarlovet :(((
kommer gråta men ändå saknar klassen ♥
aja ska dra ode, kyyyssar ♥


HAHAHAHAHHAHAAHAAHHAHAHAHHAAAHAAHAHAHAHA
dör, jag,jenni o michele :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0