bada :D

hejhej leverpastej :)
idag vaknade jag typ 12, åt frukost oså.
vid typ lite senare än ett hämtade pernilla och hennes mamma mig ♥
lr aso pernillas "låtsaspappa" skjutsade oss.
vi skulle t typ grödinge lr nåt men vi hittade inte vägen :$
så ist gick vi t brosjön , aso d va fett skönt !
de va inte sådär värsta mke sol men vi badade ändå.
haha pernilla största badkrukan ;)
aja, ja åt kyckling sallad oså, pernilla tog typ skinksallad :)
sen köpte vi min å pamelas grej, haha d typ klubbar som man doppar..
typ i små kulor? sen när man stoppar dom i munnen poppar dom !
HAHA, fett rolig känsla när man sväljer dom ♥
aja, vi va där t typ 5? sen lämnade dom mig, kom hem satt lite ute.
ajuste min rygg va ju skitbränd förut, nu den har börjat fjälla -.-
aso killme ! aja , duschade typ vid 8? sen satt m inpackning i håret.
sköljde ur den för typ en halvtimme sen så håret e helt blött -.-
aja, men nu ska jag typ chilla hära oså, imorn blir de bada m jessi å merve m.m.
puss o hej ♥


ganska dålig bild flr de va skakigt i bilen !
menmen, den här åt ja o pernilla på vägen till sjön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0