skön dag :)

sho habibisar :*
hah, hur mår ni? själv mår jag nice :)
hahh, idag vaknade jag runt 10 låg o kolla p tv hah.
ringde pernilla runt kvart i 12 och så laga jag potatisbullar t frukost.
när jag hade ätit va kl kvart över 12 då hoppa ja in i duschen ♥
duschade snabbt och runt kvart över 1 mötte jag pernilla i tbanan.
vi gick ner t vivo o köpte dricka, pernilla tog ut pengar.
sen åkte vi t hallunda för o lämna nycklar t hennes moster ♥
vi åkte vidare t skärholmen där vi började me o äta glass.
vi gick runt lite sen gick vi t åhlens kolla lite på hårfärger t mig .
tror jag ska köpa de dagen innan nyårsafton :)
vi gick t bikbok de har blivit skittråkigt därborta -.-
sen t gina dog för 3 grejer men hade ingte tillräckligt m pengar :(
hah, men aja pernilal köpte typ en kofta därifrån ♥
aja , vi rörde oss hem vid 4 iaf, köpte energi dricka, jag vaar jani 15 år :p
när jag kom hem kolla ja p tv enstund sen kom mami hem.
vi slog in lite julklappar och åt mat hah.
imorn ska jag vakna 10 och sen åka t pappa .
vet ni vad jag orkar inte skriva  mer så vi hörs nån annan dag.
puss o bajs fett nice ♥
/johanna


idag i gina :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: Tack för tipset, har dock ingen bra karmera att filma med, så det får bli bilder isnf:)

2011-12-21 @ 21:12:43
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0